Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Neniadt

mam słabość do Żydów. got me.


no, faktycznie, anatomia trochę poleciała. dobry patent na to, by widzieć takie rzeczy w swojej pracy, to zrobić lustrzane odbicie. za skuteczność ręczę.

tak, wiem, że to jest komiks, ale tutaj nie mam na myśli tylko karykaturalności, a błędy anatomiczne, no, słowem, nie gra mi za diabła.


a to nawet bardziej.


ryli fpytkę.


Iwan IV Groźny kieruje spojrzenie ku Bogu.


Piotr I Wielki


lomo fisheye, yup?


Boże, Kroomen, stopień Twojej kreatywności jest literalnie niebezpieczny.


olać kadr, jest naprawdę w dechę. aż mi dreszcz przeszedł, co się rzadko zdarza.


jaaa, hicior mojej młodości!


są winyle, będą fajki.

eh.
a kiedy pince-nez?


przepiękne


sehr gut !


ojejku.

no nic, lecę dalej.


chyba jestem tępa.


miliardy podobnych ujęć, miliardy tych samych obiektów, miliardy


bulszit-landszaften


miliardy ujęć, miliardy powtórzeń, miliardy analogii


jak pod następną pracą. doceniam technikę i czas, poświęcony na uchwycenie ujęcia, niemniej to nie jest miara mojego pojęcia dobrego zdjęcia.


dobre technicznie, poza tym nie widzę tu niczego nowatorskiego. łatwo się pomylić i przypisać autorstwo komukolwiek zajmującemu się fotografią ptaków.


kojarzy mi się z Dalim. dość mocno.


zomfg, hdr.


znowu oderwanie. jakby elementy miały bolce, które wciskasz w bruk i dzięki temu umieszczasz je w kadrze.


czyżby przed zegarem?


niesamowity kadr, szarości pięknie grają. nie będę siliła się na jakieś wymyślne formy interpretacji, bo dostałam to, czego oczekuję od streeta - jakąś taką formę oderwania. przy dobrej fotografii świat nagle robi się bardziej uporządkowany, jeżeli chodzi o jego elementy.



Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 ... 30 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt